shopping bag
(
)
בושם אל חרמין (Al Haramain) נחשב למותג חלוץ בתחום הבישום מאז 1970 כאשר סחף בהצלחה מספר הולך וגדל של חובבי בשמים בכל רחבי העולם ובשנים האחרונות גם בישראל: פילוסופיית המותג "אל חרמין" אותה ייסד קאזי עבדול אומרת כי לניחוח יש כוח רב - הוא מעורר רגשות, רצונות, זיכרונות והקלה המובילה לשקט נפשי. כזו היא ההשפעה של בושם אל חרמין שמביא שלווה אל המוח ודבקות בתרבות. כיום, ערכים אלו משובצים בעדינות מופלאה בפילוסופיה של המותג אל חארמין כדי להגיש את מסורת הבושם העשירה הזו לכל העולם.