shopping bag
(
)
בתחילת שנות השמונים חולל גוטייה סערה של ממש באופנת הגברים, כאשר הציג חצאיות כחלק אינטגרלי מהמלחתה הגברית. בשנות התשעים קפץ גוטייה מדרגה נוספת כשהתבקש על-ידי מדונה לעצב את בגדיה לסיבוב ההופעות שלה. בשנת 1993 חנך גוטייה את חטיבת הבשמים שלו, תחילה עם הבושם לנשים המעוצב בצורת גוף אישה עם מחוך ושנתיים מאוחר יותר עם הבושם לגבר, המעוצב בצורת פלג גוף עליון גברי, לבוש בחולצת המלח המפוספסת שהפכה לסמלו המסחרי של המעצב. בשמיו של גוטייה חושניים, ממכרים ועוצרי נשימה!