מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

מדיניות מועדון לקוחות

תקנון מועדון לקוחות לילית קוסמטיקה בע"מ

 

כללי

1.    תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות של לילית קוסמטיקה בע"מ ח.פ 51-2416041 (להלן: "המועדון").

2.    אתר האינטרנט - החנות המקוונת של לילית קוסמטיקה בע"מ ח.פ 51-2416041 (להלן:"לילית"), באתר האינטרנט:  lilit@co.il  (להלן:"האתר").

הצטרפות וחברות במועדון

3.    כל לקוח שנרשם כיאות לאתר, זכאי להצטרף כחבר במועדון ("חבר מועדון" או "את/ה"). החברות במועדון הינה החל ממועד ההצטרפות, וללא הגבלת זמן, אלא אם כן יוחלט אחרת ע"י לילית ו/או עד להודעת חבר המועדון כי ברצונו לסיים את חברותו במועדון, בהתאם להוראות התקנון.

4.    ההרשמה למועדון מחייבת פתיחת חשבון משתמש עם שם משתמש וסיסמה ובמילוי טופס ההרשמה, הכולל את הפרטים המפורטים להלן: שם מלא, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מלאה. הקמת חשבון משתמש ואיסוף המידע הנ"ל, מוסדרים וכפופים גם לאמור במדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של האתר. שים לב שבעוד לא חלה עליך כל חובה שבדין למסור ללילית את פרטיך, חלק מהפרטים שתידרש למסור בשלב ההרשמה או בעת ביצוע כל רכישה, הם פרטי חובה הנדרשים לצורך כך ויסומנו באופן מפורש בהיותם פרטי חובה ואין אפשרות להצטרף למועדון מבלי למלאם כנדרש. על המידע האישי שאתה מוסר ללילית כחבר מועדון ואשר נאסף ומנוהל ביחס אליך במסגרת חברותך במועדון יחולו הוראות מדיניות הפרטיות של לילית, הזמינה בקישור.

5.    האחריות על מילוי הפרטים ועדכונם על גבי טופס ההרשמה, הינה של חבר המועדון, וללילית לא תהא כל אחריות לתקלות ו/או אי קבלת הטבות מחמת טעות בפרטי זיהוי הלקוח.

6.    כל דיוור/פרסום של הודעות שונות הנוגעות למועדון, ובכלל אלו, הודעות ועדכונים לגבי אירועים ומבצעים, ייעשה לפי שיקול דעתה הבלעדי של לילית, בכפוף לדין, עפ"י אחד או יותר מפרטי הקשר שהוזנו על ידי הלקוח בטופס ההצטרפות.

7.    במידה וחל שינוי באחד או יותר מפרטי הקשר כאמור, באחריות חבר המועדון לעדכנם, באמצעות פניה לשירות הלקוחות של לילית, בטלפון קווי מספר: 03-9004771, בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00, או באמצעות קישור לצ'אט WhatsApp  שבאתר, או באמצעות כתובת הדוא"ל להלן: service@lilit.co.il  כדי שתוכל לילית להמשיך ולפנות אליו, לשלוח לו דיוור והודעות שונות, ולעדכנו בכל הקשור לחברותו במועדון.

8.    המידע הנמסר ללילית, ישמר במאגרי המידע ובכפוף למדיניות הפרטיות של המותג. לילית שומרת את המידע כדי ליצור קשר עם חברי המועדון, לטובת ניהול ותפעול המועדון ופעולות שיווק שיבוצעו על ידה.

9.    בסיום ההרשמה למועדון, יזכה חבר המועדון החדש לסטטוס  – SILVER ללא תלות בסכום הרכישה שבוצעה באתר או ברכישות קודמות.

צבירה ומימוש נקודות

10. חברי המועדון צוברים נקודות בכל רכישה שהם מבצעים ובהתאם לסטטוס, כהגדרתו בתקנון זה להלן.

11. מימוש הנקודות יעשה ברכישה באתר בלבד, בשלב התשלום, באמצעות הזנה של כמות הנקודות למימוש.

12. כל נקודה שוות ערך ל- 10 אג' (כל נקודה = 10 אג'). לדוגמה: ברכישה בסכום של 250 ש"ח באתר, תוך מימוש 100 נקודות, ישלם חבר המועדון סך של 240 ש"ח, כלומר, הנחה בת 10 ש"ח.

13. ניתן לממש ברכישה אחת עד 600 נקודות לכל היותר, כלומר הנחת המקסימום ברכישה אחת, תהא בשווי של 60 ש"ח. לדוגמה: ברכישה של מוצרים בשווי של 500 ש"ח, במידה וחבר הועדון צבר למעלה מ-600 נקודות, יהיה רשאי לממש עד 600 נקודות לכל היותר, דהיינו, הזכאות היא להנחה מקסימלית בסך של 60 ש"ח באותה רכישה. יתרת הנקודות שצבר חבר המועדון יוותרו בחשבון חבר המועדון שלו.

14. הנקודות נצברות ומתווספות לחשבון חבר המועדון, רק לאחר אישור העסקה.

15. הנקודות הן אישיות לכל חבר מועדון, ולא ניתן להשתמש בהן אלא כאמור במפורש בתקנון, הן אינן ניתנות להעברה ו/או להמרה למזומן.

16. זכאות לצבירה ומימוש  נקודות, אינה חלה בעת שימוש בכרטיסי מתנה ו/או שוברי תשלום ו/או קופונים כלשהם.

סטטוסים והטבות

 

סטטוס SILVER

 

17. לקוח אשר ביצע הליך הרשמה כחבר מועדון, יצורף למועדון בסטטוס  SILVER  והחל ממועד זה יהיה זכאי להטבות הבאות:

17.1.        צבירת נקודה 1 בגין כל 1 ₪ של רכישה באתר.

17.2.        50  נקודות (חד פעמי) – מתנת הצטרפות.

17.3.        10% הנחת יום הולדת (פעם אחת בשנה).

17.4.         5 נקודות (חד פעמי) – עבור לחיצה על לייק בעמוד הטיקטוק של לילית.

17.5.         5 נקודות (חד פעמי) – עבור לחיצת עוקב בעמוד האינסטגרם של לילית.

17.6.         10 נקודות – עבור כתיבת חוות דעת על אחד המוצרים באמצעות אימייל שיישלח לאחר הרכישה, אך זאת בכפוף לשיקול דעתה המקצועי של לילית, ועפ"י החלטתה הבלעדית.

פרסום חוות הדעת באתר, הינו בכפוף לשיקול הדעת הבלעדי של לילית מעת לעת, ואין בעצם הפרסום משום זכות קנויה של חבר המועדון לפרסומה בנכסי המותג.

17.7.        20  נקודות – הוספת תמונה/וידאו של אחד המוצרים לחוות הדעת באמצעות אימייל שיישלח לאחר הרכישה בכפוף לשיקול דעתה המקצועי של לילית, ועפ"י החלטתה הבלעדית.

פרסום תמונה/וידאו של אחד המוצרים באתר הנלווה לחוות הדעת כנ"ל, הינו בכפוף לשיקול הדעת הבלעדי של לילית מעת לעת, ואין בעצם הפרסום משום זכות קנויה של חבר המועדון לפרסומה בנכסי המותג.

17.8.        100  נקודות –  צירוף חבר מועדון נוסף כמפורט בתכנית הנאמנות בתקנון זה.

 

       סטטוס GOLD

 

18. לקוח בסטטוס  SILVER, שביצע במצטבר רכישות בסך של 600 ש"ח יעבור לססטוס  GOLD והחל ממועד זה יהיה זכאי להטבות המוקנות לחבר בסטטוס  SILVER בשינויים הבאים:

18.1.   צבירה מוגדלת של 1.25 נקודות בגין כל 1 ₪ של רכישה באתר.

 

18.2. 12% הנחת יום הולדת (פעם אחת בשנה).

18.3.  50 נקודות (חד פעמי) – מתנת שינוי סטטוס ל- GOLD.

      

       סטטוס PLATINUM

 

19. לקוח בסטטוס SILVER שביצע במצטבר רכישות בסך של 1,200 ש"ח יעבור לססטוס PLATINUM והחל ממועד זה יהיה זכאי להטבות המוקנות לחבר בסטטוס  SILVER בשינויים הבאים:

19.1. צבירה מוגדלת של 1.5 נקודות בגין כל 1 ₪ של רכישה באתר.

19.2. 15%  הנחת יום הולדת (פעם אחת בשנה).

19.3.  150 נקודות (חד פעמי) – מתנת שינוי סטטוס ל- PLATINUM.

20. כל ההטבות מכוח חברות במועדון תקפות ל-12 חודשים מיום ההצטרפות למועדון.

21. בתום 12 חודשים ממועד ההצטרפות, במידה ויוותרו נקודות בחשבון חבר המועדון, תוקפן יפוג, וזאת בהתאם להוראות המפורטות בתקנון זה.

 

22. "חבר מועדון פעיל" בתקנון זה, הינו: חבר מועדון שמבצע את אחת או יותר מהפעולות הבאות: מבצע רכישות באתר ו/או צובר הטבות, זולת הטבת יומולדת ו/או מצרף חבר מועדון חדש בתוכנית הנאמנות.

 

23. חבר מועדון שלא יהיה פעיל באתר במשך 12 חודשים רצופים מיום הפעילות האחרון, תתאפסנה כל הנקודות שנצברו עד למועד זה.

 

24. חבר מועדון שהצטרף למועדון, ויום הולדתו חל ב-30 הימים הראשונים להצטרפותו, יקבל את הטבת יום ההולדת רק בחלוף 30 ימים ממועד ההצטרפות.

 

25. תוכנית הנאמנות :לילית מציעה לחברי מועדון קיימים לצרף חברי מועדון חדשים, וליהנות מהטבה על צירופם.

חבר מועדון חדש שצורף ע"י חבר מועדון קיים, זכאי לקופון בסך של 10 ש"ח למימוש באתר, ברכישת מוצר/ים בסכום העולה על 220 ש"ח (כולל כפל הנחות, ללא כפל מבצעים).

 

חבר המועדון קיים, האחראי על צירוף חבר מועדון חדש, זכאי ל-100 נקודות שוות ערך לסך של 10 ש"ח, שיתווספו לחשבון חבר המועדון, בתוך 14 ימים לאחר מימוש הקופון כנ"ל בידי חבר המועדון החדש (דהיינו, בכפוף לרכישה שיבצע חבר המועדון החדש באתר, בסך העולה על 220 ש"ח).

 

בשליחת הפרטים של חבר מועדון חדש במסגרת תוכנית הנאמנות, מצהיר חבר המועדון שקיבל את הסכמתו המפורשת של הנמען לקבל הודעה מלילית קוסמטיקה. חבר המועדון ישא באחריות לכל תלונה מצד הנמען עקב שליחת הודעה על ידי לילית קוסמטיקה.

 

       הפסקת חברות במועדון

 

26. לילית זכאית, עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, לדחות את בקשתך להצטרף כחבר במועדון, וכן להורות על הפסקת חברותך במועדון, אם לא מולאו פרטייך כנדרש או אם מולאו באופן שאינו ברור, ובכל נסיבות חריגות הנוגעות להצטרפותך למועדון ולחברותך בו, בכל מקרה שבו קיים חשש לניצול לרעה של מועדון הלקוחות וכיוצ"ב.

27. חבר מועדון המעוניין להפסיק את חברותו במועדון, יודיע על כך לשירות הלקוחות של לילית בטלפון קווי מספר: 073-2861497, בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00, או באמצעות קישור לצ'אט WhatsApp שבאתר, או באמצעות כתובת הדוא"ל להלן: service@lilit.co.il.

 

 

       שונות

 

28. חבר מועדון שביצע רכישה המזכה אותו בנקודות, ולאחר ביצוע הרכישה, ביטל את העסקה, יבוטלו גם הנקודות שנצברו.

 

29. לכל שאלה, בקשה או הערה, הנך מתבקשת לפנות לשירות הלקוחות של לילית, בטלפון קווי מספר: 03-9004771, בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00, או באמצעות קישור לצ'אט WhatsApp שבאתר, או באמצעות כתובת הדוא"ל להלן: service@lilit.co.il.

 

30. סמכות השיפוט המקומית הבלעדית, לגבי כל דבר ועניין הנובע והנוגע להצטרפותך למועדון, ומחברותך בו, ומתקנון זה, נתונה אך ורק לבית המשפט המוסמך בתל-אביב-יפו.

 

31. לילית אינה אחראית, ולא תישא בכל אחראיות בגין נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם לך ולצד שלישי, כתוצאה מהצטרפותך למועדון, ומחברותך בו, וכן בשום מקרה, לילית ומי מטעמה, לא יהיו אחראים בכל אופן שהוא לכל נזק, הפסד והוצאה, שייגרמו לך ולמי מטעמך, בין במישרין ובין בעקיפין, בקשר ולגבי כל ענין ונושא הקשור, כרוך ונובע מתקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא.

 

32. תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה נגד לילית ומי מטעמה, תוגבל בכל מקרה ולגבי כל ענין ונושא הקשור, כרוך ונובע מאתר ומתקנון זה, לתקופה של שישה (6) חודשים ממועד יצירת העילה.

 

33. כמו כן, יוגבל הפיצוי המקסימאלי לו תהיה זכאי, אם בכלל, וזאת לאחר שתוכיח את תביעתך בכל עילה שהיא, עד לסך של 500 ₪ ולא מעבר לכך, וזאת מבלי לפגוע בזכותך לקבל השבה של כל תשלום ששילמת ללילית, באם בית המשפט המוסמך יקבע כי הינך זכאית להשבה.

 

34. בכפוף להוראות כל דין, לילית שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון, כולו או חלקו, לרבות תנאי הצבירה והמימוש של הזכויות והנקודות, מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיפורסם באתר מעת לעת.

 

35. מובהר כי אם הוראה בתקנון זה, אינה חוקית או תהפוך לבלתי חוקית, אינה בתוקף או אינה ניתנת לאכיפה, יתר ההוראות תישארנה בעינן.

 

36. הוראות תקנון מועדון לקוחות זה, באות בנוסף ובהשלמה לתקנון האתר המפרט את הוראות תנאי השימוש, ביטול עסקה, החלפות והחזרות, ומדיניות הפרטיות באתר, ובשום מקרה אינן מחליפות את הוראות תקנון האתר. בכל מקרה בו נתגלתה סתירה בין הוראות תקנון זה לבין הוראות תקנון האתר, תגבר ההוראה אשר תעניק את מירב הזכויות ללילית.